Odpowiedzi

2010-02-08T18:40:38+01:00
Wszystko ładnie rozpisane
http://pl.wikipedia.org/wiki/Lista_laureat%C3%B3w_Nagrody_Nobla_polskiego_pochodzenia
13 3 13
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T18:41:11+01:00
Maria Skłodowska-Curie (dwukrotnie w 1903 r. w dziedzinie fizyki i w 1911 r. w dziedzinie chemii)
Henryk Sienkiewicz (w 1905 r. Literacka Nagroda Nobla)
Władysław Reymont (w 1924 r. Literacka Nagroda Nobla)
Czesław Miłosz (w 1980 r. Literacka Nagroda Nobla)
Lech Wałęsa ( w 1983 r. Pokojowa Nagroda Nobla)
Wisława Szymborska (1996 r. Literacka Nagroda Nobla)
36 4 36
2010-02-08T18:41:27+01:00
Lech Wałęsa, Maria Curie-Skłodowska 2 razy, Czesław Miłosz, Wisława Szymborska, Władysław Reymont, Henryk Sienkiewicz.
10 2 10