Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T18:42:39+01:00
1. dzungla, las, dzikie zwierzeta, niebezpieczesstwo, slonie, ulewy
2. Afryka widziana przes Strasia I Nel byla straszna spostrzegali ja jako niebezpieczenstwso gdziw wykazywali sie ostroznoscia.
2010-02-08T18:43:36+01:00
1, Czarnuch, asfalt, baobab, sawanna

2Stasiowi i Nel bardzo podobala sie afryka, jednagze sie jej bali i nie ufali jej
2010-02-08T18:46:31+01:00
1. afryka - czarny ląd, czarny kontynent
2. a to nie wiem ;P z początku chyba im się podobała ale później z powodu choroby Nel i zagrożenia przestała im się podobać xD