Podczas spalania pierwiastków chemicznych w . . . powstają tlenki tych pierwiastków. W zależności od rodzaju użytego pierwiastka chemicznego , powstają tlenki . . . lub ..... niemetali.
W reakcji chemicznej nazwanej reakcją . . . , tlen i inny pierwiastek są . . . a . . . to produkt reakcji chemicznej .


tytuł książki : chemia nowe ery.
zadanie : 1/48
wydawnictwo : nowa era .

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T18:52:06+01:00
Podczas spalania pierwiastków chemicznych w tlenie powstają tlenki tych pierwiastków. W zależności od użytego pierwiastka chemicznego, powstają tlenki metali lub tlenki niemetali. W reakcji chemicznej nazywanej reakcją syntezy, tlen i inny pierwiastek są substratami, a tlenek innego pierwiastka to produkt reakcji chemicznej.
1 5 1
2010-02-08T18:52:28+01:00
Podczas spalania pierwiastków chemicznych w TLENIE powstają tlenki tych pierwiastków. W zależności od rodzaju użytego pierwiastka chemicznego , powstają tlenki METALI lub TLENKI niemetali.
W reakcji chemicznej nazwanej reakcją SYNTEZY, tlen i inny pierwiastek są SUBSTRATAMI REAKCJI a TLENEK to produkt reakcji chemicznej .
2010-02-08T18:53:10+01:00
Podczas spalania pierwiastków chemicznych w TLENIE powstają tlenki tych pierwiastków. W zależności od rodzaju użytego pierwiastka chemicznego , powstają tlenki METALI lub TLENKI niemetali.
W reakcji chemicznej nazwanej reakcją SPALANIA/UTLENIANIA , tlen i inny pierwiastek są SUBSTRATAMI a TLENEK to produkt reakcji chemicznej .