Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T18:59:59+01:00
Katarzyna CICHOPEK

Ta kobieta jest średniego wzrostu. Jest osobą chudą i dobrze wysportowaną (wygrała 2, edycję ,,Tańca z gwiazdami,,).
Ma średnio rozbudowane ramiona. Jej talia jest bardzo podkreślona co dodaje jej kobiecości. Ma niezbyt długie nogi, lecz zgrabne.
3 2 3
2010-02-08T19:03:06+01:00
Ashley Tisdale
Ashley Tisdale to wielka piosenkarka oraz aktorką. Wystąpiła w filmach: Nie ma to jak hotel; High shool musical; High shool musical 2; High shool musical 3.
Jest to śliczna blondynka o (kolor) oczach. Ma długie i chude nogi. Ma szczupłą sylwetke i zawsze ubiera się w markowe ciuchy jak większośc gwiazd.
Jest zabawną i pełną energii dziewczyną. Lubi pieski, a wzłaszcza jorki.
3 3 3