Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-10T13:41:34+02:00
1. Prezydent Kaczyński podpisał akt ratyfikacji traktatu lizbońskiego
2. Obama dostał Nobla
3. Dwóch polskich żołnierzy zginęło w Afganistanie
4. Pismo ministra Grada ocaliło Farfała
2009-10-10T13:42:40+02:00
1.Nowym szefem klubu parlamentarnego Platformy Obywatelskiej został wybrany Grzegorz Schetyna.
2.Lech Kaczyński ratyfikował Traktat Lizboński.
3.Pożar w budynku socjalnym w Choszcznie w Zachodniopomorskiem.
4.Prałat Jankowski ma już swój pomnik.
1 5 1
2009-10-10T13:48:50+02:00
Też to miałam

1. W poniedziałek zmarła matka Mirosława Drzewieckiego - ministra sportu

2. Szostak oraz dwóch innych uczonych otrzymało Nagrodę Nobla w rozwiązaniu problemu starości

3. Na Filipinach było dwukrotne trzęsienie Ziemi,pierwsze w środę a drugie w niedzielę.Jest wielu zabitych.

4.W poniedziałek w kopalni Bielszowice na Śląsku nastąpił wstrząs.% osób jest rannych

5.Gen. Janusz Bronowicz został nowym dowódcą VI zmiany w Afganistanie
1 5 1