Odpowiedzi

2010-02-08T18:55:34+01:00
Do tego żeby szanować innego człowieka jak siebie samego.
1 1 1
2010-02-08T18:55:55+01:00
To zobowiązuje do ukazywania mu życzliwości i szanowania go
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T19:01:53+01:00
To oznacza że musisz kochać bliżnich.
Bądz tolerancyjny/a dla cudzych poglądów.
Pomagaj biednym w potrzebie.
Bądz wyrozumiały dla siebie i innych.
Kochaj i rodziców

(Odmień sobie osobę)