Odpowiedzi

2010-02-08T18:55:37+01:00
A) x- 1 liczba
2x- 2 liczba
3 razy 2x = 6x - trzecia liczba

x+ 2x + 6x = 378
9x = 378 /:9
x= 42
2x = 84
6x = 252


b) n - l.parz
n+2 - kol. l. parz
n+4 - kol
n+(n+2)+(n+4)= 156
3n + 6 = 156 /-6
3n = 150 / :3
n= 50

Liczby: 50,52,54
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T19:01:39+01:00
X- pierwsza liczba
2x- druga liczba
6x -trzecia liczba
x+2x+6x=378
9x=378
x=42
2x=84
6x=252

2x+2x+2+2x+4=156
6x+6=156
6x=150
x=25
2x=50
2x+2=52
2x+4=54
1 1 1