Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-08T18:55:38+01:00
W ostatnich latach w Polsce zmalała liczba migracji ze wsi do miast ponieważ w dzisiejszych czasach rolnictwo staje się nieopłacalne.
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T18:57:26+01:00
Moim zdaniem zmalała liczba migracja ze wsi do miast, gdyż na wsi buduje się coraz więcej sklepów i tego typu usług konsumecnko_ usługowych. W tym przypadku nie ma sensu przenosic sie z rejonów o czystym powietrzu i pięknych krajobrazach na zasmogowane rejony miejskie..
2 4 2