Uzupełnij wyznaczone miejsca określeniami, które będą odpowiadały na pytania zapisane obok.

1.............(kiedy?) 2............(gdzie?) żył sobie pewien hobbit.
Bilbo wyruszył 3...........(dokąd?) 4............(po co?).
Mimo 5........(mimo czego?) panu Bagginsowi udało się 6.....(jak?) wrócić do domu.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T18:56:22+01:00
Dwano temu w Hobbitonie żył sobie pewien Hobbit. Bilbo wyruszył do samotnej Góry w poszukiwaniu skarbu. Mimo licznych przeszkód panu bagginsowi udało się spokojnie wrócic do domu.
32 4 32
2010-02-08T18:57:07+01:00
1. Dawno, dawno temu, w czas dla świata magiczny
2. w Hobbitonie pod Pagórkiem
3. na wyprawę
4. by odzyskać skarby skradzione przez smoka
5. przeszkodom (walki)
6. szczęśliwie

licze na naj :)
14 4 14
  • Użytkownik Zadane
2010-02-08T18:57:24+01:00
1w 1998 (kiedy?) 2 w norce (gdzie?) żył sobie pewien hobbit.
Bilbo wyruszył 3do smoka(dokąd?) 4po skarby(po co?).
Mimo 5trudności (mimo czego?) panu Bagginsowi udało się 6 szczęśliwie(jak?) wrócić do domu.



pozdrawiam i całusa zostawiam!;)

liczę na naj!;)
9 4 9