Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T18:56:16+01:00
Idealny kapłan przedewszystkim powinien:

Kochać Boga, Poddawać się Bogu, Kochać to co robi, Dotrzymywać przykazań, godnie służyć Bogu, nauczać ludzi nauki Jezusa, być wierny, być dobry, być miły, Nie zdradzać tajemnicy spowiedzi
4 2 4
2010-02-08T18:59:53+01:00
Moim zdaniem idealny kapłan to ten, który w kazdym momęcie może Ci pomuc. Można iść do niego z każdą potrzebą, a on za wszelką cene chce Ci pomuc.
2010-02-08T19:00:01+01:00
Idealny kapłan według mnie to taki który:
rozmawia ludzmi
odprawia msze dla dorosłych dla młodzieży dla dzieci
umie spowiadac
mówi dużo nie tylko o Bogu ale o wszystkich św.
mam nadzieje ze coś ci to da bo my tez mielismy taka lekcje
1 1 1