Astronomia
podaj nazwę planety Układu Słonecznego krążocej najbliżej Słońca
jakie planety krążą najbliżej Ziemi?
podaj nazwę największej planety Układu Słonecznego
od imion czyich bogów wywodzą się nazwy planet?
podaj nazwę gwiazdozbioru,w którym znajduje się Gwiazda Polarna.
Podaj nazwy faz Księżyca
Jak nazywa się polski astronom,który jako pierwszy odkrył planety poza Układem Słonecznym.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T19:03:24+01:00
Merkury
Mars oraz Wenus- tylko planety nie krążą wokół ziemi tylko słońca
Jowisz
Od rzymskich: Mars,Merkury, wenusitd. Tylko ziemi nie pochodzi od grckich bogów
mała niedźwiedzica
fazy ksieżyca: zaćmienie, ksieżyc w nowiu, w pełni, pierwszej kwaterze,ostatniej kwaterze.
Aleksander Wolszczan
2010-02-08T19:10:37+01:00
Planeta krążąca najblizej Slonca to Merkury
najblizej Ziemi krążą Wenus Mars
najwieksza planeta Układu Slonecznego to Jowisz
nazwy planet wywodza sie od rzymskich bogów
mała niedzwiedzica
pełnia, Ikwadra ,nów ,II kwadra
profesor Aleksander Wolszczan