Odpowiedzi

2010-02-08T19:02:46+01:00
V= abc
V= 3*4*0,3
V= 3,6 m³

P=3,6 * 2,6
P= 9,36

V= Pp * h
V= 9,36 * 0,3
V= 2,808 m³

3,6m³-2,803m³=0,797m³

Odp:Na wykonanie piaskownicy zużyto 0,797m³ betonu.

I to jest na pewno dobrze bo to zadanie miałam robione na lekcji :))
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T19:03:23+01:00
Dane: szukane:
H=30cm V=?
a=4m
b=3m


V₁=4m*3m*0,3m
V₁=3,6m³


a₁=3,6m
b₁=2,6

V²=3,6m*2,6m*0,3m
V₂=2,808m³



V=V₁-V₂
V=3,6m³-2,6m³
V=0,792m³

Odp;Na wykonanie piaskownicy zużyto 0,792m³ betonu.
8 3 8
2010-02-08T19:10:01+01:00
Wymairy piaskownicy wysokosc murka
4x3 30x20


30x20x4 = 2400cm3
2400 x 2 =4800.cm3


30x3x20=1800 cm3
1800 x 2 = 3600 cm3
4800cm3+3600cm3 = 8400 cm3
więc 8400 cm 3= 1000 000 . LOL

Bedzie potrzebne O, OO84 M3 betony
jak zle to bardzo przepraszam ale próbowałam :(
4 3 4