Odpowiedzi

2010-02-08T18:57:23+01:00
Czytanie książek dostarcza nam dużo madrości.
2010-02-08T18:57:51+01:00
Owszem jest wartościowe. Czytając książki człowiek rozwija sobie umiejętność czytania, ćwiczy pamięć, zajmuje czas, odciąga się od innych niekorzystnych zajęć takich jak komputer, gry wideo czy TV, dostarcza wiedzy. Bardzo dobry sposób na spędzenie wolnego czasu.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T18:59:30+01:00
Czytanie książek jest bardzo wartościowe, ponieważ wzbogaca naszą wiedzę i słownictwo. Dostarcza nam wielu emocji i przeżyć.Gdy czytamy pobudzamy wyobrażnię do działania.