Odpowiedzi

2009-10-10T13:43:33+02:00
8 godzin to 480 min
1 min = 150 m2
więc:
480 * 150 = 72000 m2 więc
kombajn skośi w przeciągu 8 godzin 72000 m2
;)
48 4 48
2009-10-10T13:43:51+02:00
1h = 60 min
8h = 480 min

150m²*480 = 72000m²

W ciągu 8 godzin kombajn skosi 72000m²
34 4 34
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-10T13:45:08+02:00
150 m2 - 1min
1 h - 60 min
1h=60min / * 8
8h=480 min

150m2=1 min/ 480min
72000m2
34 4 34