Odpowiedzi

2010-02-08T19:00:24+01:00
1. Dostęp do zdrowych organicznych produktów typu: mleko, śmietana, masło
2. Powietrze na wsi nie jest zanieczyszczone tak bardzo jak w wielkim mieście
3. Na wsi każdy zna każdego- to ułatwia kontakty międzyludzkie
4. Na wsi można mieć zawsze zajęcia, do szczęścia nie potrzebne są ' komputery, PSP i inne'- dzieci na wsi rzadko je maja
5. Mieszkając na wsi jesteśmy mniej podatni na choroby, nasz układ odpornościowy jest silniejszy...
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T19:01:11+01:00
1. Na wsi można mieć ogródek i własne, zdrowe warzywka.
2. Na wsi jest o wiele lepsze powietrze, niż w mieście.
3. Na wsi możesz pozwolić sobie na hodowanie zwierząt, bo mają gdzie się wybiegać.
4. Na wsi wszyscy ludzie się znają, ma się dużo sąsiadów, na których pomoc po znajomości można liczyć, a w miastach w blikach ludzie rzadko się znają.
5. Na wsi można chodzić na spacery po łąkach i zobaczyć dużo dzikich zwierząt.
Nawet 6. Mniej hałasów szkodliwych dla zdrowia jest na wsi ;)
7. na wsi życie jest o wiele mniej stresujące, spokojne, bez pośpiechu.
8. Mozna się porządnie wyspać ;))
1 4 1
2010-02-08T19:03:30+01:00
1. Czystsze powietrze, niż w mieście ( niezanieczyszczone tyloma chemicznymi, związkami , takimi jak dymy itp. )
2. Zazwyczaj świeże jedzenie ( np. mleko )
3. Gdy jesz owoce masz świadomość że nie były one pryskane , żadnym nawozem .
4. Ludzie się znaja , i nikt do nikogo, nie ma żadnych niepotrzebnych buntów, ludzie się tak ne kłócą .
5. Na ziemi jest mniej odpadów, ( śmieci )
6. Mozna mieć własny ogród
7. Można wyjść na wieś, nie zamykając domu bo masz zaufanie że nikt Cię nie obrabuje.
1 5 1