Odpowiedzi

2010-02-08T19:00:52+01:00
Maly katechizm jest to zbior wszystkich modlitw. Skladaja sie na nie modlitwy,litanie, piesni
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T19:08:36+01:00
W zbiór małego katechizmu wchodzą: akt nadziei, akt miłości, akt wiary, akt żalu, Anioł Pański, 4 cnoty główne, Duszo Chrystusowa, 2 przykazania miłości, 10 przykazań Bożych, główne prawdy wiary, egzorcyzmy Leona XIII, grzechy cudze, grzechy przeciw Duchowi Świętemu, grzechy wołające o pomstę do nieba, królowo nieba, modlitwa pańska, modlitwa za zmarłych, najprzedniejsze dobre uczynki, 8 błogosławieństw, ostateczne rzeczy człowieka, 5 przykazań kościelnych, pozdrowienie anielskie, 7 grzechów głównych, 7 sakramentów świętych, skład apostolski, uczynki miłosierne co do ciała, uczynki miłosierne co do duszy, wyznanie wiary, wyznanie wiary św.Atanazego
8 4 8