Odpowiedzi

2010-02-08T19:08:55+01:00
1)święte miasto jako miejsce działalności i śmierci Jezusa Chrystusa.
9) król Judei
10)siedziba najwyższych władz Kościoła katolickiego
11)budynek, lub kompleks budynków, w którym zamieszkują zakonnicy, lub zakonnice określonej reguły.
12)papieska korona
13)pierwotnie znaczy miejsce przeżyć transcendentnych doświadczeń i wyrażania aktów religijnych, w tym nierozerwalnie związanych ze składaniem ofiar .
14)miasto Maryi
15)niekwaszony (przaśny) chleb, okrągły opłatek z mąki pszennej, nierzadko ozdabiany krzyżem lub motywami religijnymi, używany przy sprawowaniu Mszy Świętej.
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T19:11:03+01:00
1. jest świętym miastem trzech religii monoteistycznych.
2. Kto chciał zgładzić Jezusa, zabijając wszystkie dzieci?
3. Jest połączony unią personalną i funkcjonalną ze Stolicą Apostolską.
4. Nazwą tą określa się często sam zakon czy zgromadzenie zakonne.
5. papieska korona, składająca się z trzech diademów.
6. znane we wszystkich religiach miejsce składania ofiar.
7. miejsce pochodzenia Jezusa.
8. nierzadko ozdabiany krzyżem lub motywami religijnymi
9. symboliczne imię przypisywane przez proroka Izajasza.

jeśli do krzyżówki to będzie dobrze ;) pozdrawiam
1 5 1
2010-02-08T20:33:08+01:00
1-miasto wielu wyznań
9-król który chciał doprowadzic do zgonu Jezusa
10-inaczej stolica apostolska
11-miejsce kontenplacji zamieszkujące przez zakonników lub zakonnice
12-nakrycie głowy biskupa(papieża)
13-najważniejszy "stół" w kościele
14-Jezus z .......-prztdomek nadany Jezusowi
15-okrągły pszenny opłatek używany przy sprawowaniu Mszy św
16-inaczej "Bóg z nami"