Odpowiedzi

2010-02-08T20:19:00+01:00
Na życie na lądzie wpływa wiele czynników np
Czynniki Warunkujące życie na lądzie - Temperatura , światło , wiatr , zawartość soli mineralnych , ilość i dostępność wody , zawartość dwutlenku węgla , podłoże , zawartość tlenu , dostępność pokarmu


na Lądzie żyją : Ptaki,Płazy,Gady,Ssaki,


Organizmy żyją na lądzie tylko dzięki rośliną które wytwarzają tlen


Światło- bez światła nie ma życia. Organizmy zwierzęce zjadają rośliny (roślinom potrzebne jest do życia światło) w ten sposób zdobywając pożywienie. 2. Zawartośc tlenu- tlen niezbędny jest roślinom do procesu fotosyntezy. Bez tego procesu rośliny umierają. Wtedy zwierzęta roślinożerne nie mają pokarmu i umierają, następnie drapieżniki.

Więc najważniejsze są :tlen i światło

światło działa na rośliny rośliny produkują tlen i tak się to całe toczy
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T20:36:11+01:00
Środowisko lądowe jest to najliczniejsza grupa organizmów na ziemi. Żyją tu wszystkie grupy organizmów np. ssaki lub gady.
Stworzenia żyjące na ziemi potrzebują niezbędnego do życia słońca, wody oraz tlenu które wytwarzają rośliny i nie tylko. Świat na lądzie jest piękny i trzeba o chronić przed złymi ludźmi którzy np. wycinają drzewa lub śmiecą w lesie. Musimy ten nasz świat ratować. Na środowisku lądowym istnieją różne klimaty do których poszczególne organizmy są dostosowane np. pingwiny do śniegu i mrozu.
4 3 4
2010-02-08T22:35:03+01:00
Środowisko lądowe jest to najliczniejsza grupa organizmów na ziemi. Żyją tu wszystkie grupy organizmów np. ssaki lub gady.

Na życie na lądzie wpływa wiele czynników np
Czynniki Warunkujące życie na lądzie - Temperatura , światło , wiatr , zawartość soli mineralnych , ilość i dostępność wody , zawartość dwutlenku węgla , podłoże , zawartość tlenu , dostępność pokarmu

Świat na lądzie jest piękny i trzeba o chronić przed złymi ludźmi którzy np. wycinają drzewa lub śmiecą w lesie. Musimy ten nasz świat ratować. Na środowisku lądowym istnieją różne klimaty do których poszczególne organizmy są dostosowane np. pingwiny do śniegu i mrozu.
3 3 3