Odpowiedzi

2010-02-08T19:06:09+01:00
A)1.355
b)0.0156
c)0.63
d)6,45
e)4,68
f)44.144
g)0
h)4.3218
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T19:08:16+01:00
A) 2,71 x 0,5 =1,355
b) 1,56 x 0,01 =0,0156
c) 2,1 x0,3 =0,63
d) 12,9 x0,5 =6,45
e) 3,6 x 1,3 =4,68
f) 6,2 x 7,12 =44,144
g) 0 x 6,7821 =0
h) 4,3218 x 1 =4,3218
2010-02-08T19:11:59+01:00
A. 2,71 x 0,5 = 1,355
b. 1,56 x 0,01 = 0,0156
c. 2,1 x 0,3 = 0,63
d. 12,9 x 0,5 = 6,45
e, 3,6 x 1,3 = 4,68
f. 6,2 x 7,12 = 44,144
g. 0 x 6,7821 = 0
h. 4,3218 x 1 = 4,3218