Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T19:09:04+01:00
A)
9dm³ = 9l
3000ml = 3l
250ml = 0,25l
34ml = 0,034l
b)
8l = 8000ml
9,5l = 9500ml
4dm³ = 4l = 4000ml
7,2dm = 7,2l = 7200ml
81cm³ = 0,081dm³ = 0,081l = 81ml
527cm³ = 0,527dm³ = 0,527l = 527ml
c)
15l = 15dm³
3,7l = 3,7dm³
8000cm³ = 8dm³
6000ml = 6l = 6dm³
2010-02-08T19:17:44+01:00
A
9dm³= 9l
3000ml= 3l
4500ml= 4,5l
250ml =0,25l
34ml =0,034l
b
8l=8000ml
9,5l=9500ml
4 dm³ =4000ml
7,2dm³ =7200ml
81cm³ =81ml
527 cm³=527ml
c
15l=15dm³
3,7l=3,7dm³
8000cm³=8dm³
6000ml=6dm³