Odpowiedzi

2010-02-08T19:06:14+01:00
Sakramenty święte pomagają mi w bliższym poznaniu boga i jego nauk. Oraz przybliżają człowieka do kościoła
2 3 2
2010-02-08T19:08:02+01:00
Sakramenty święte pomagają mi w codziennym życiu W głębszym pogłębianiu mojej wiary W życiu w zgodzie z samym sobą
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T19:08:13+01:00
W dążeniu do Boga, w ukazywaniu swojej wiary , do pogłębiania swojej wiary , Do kolejnego etapu życia kościelnego
Sakramenty nas umacniają w wierze, zbliżają nas do Chrystusa
2 4 2