Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T19:08:09+01:00
1. modlic sie przynajmniej 5 razy dziennie,
2. jalmuzna dla biednych,
3. pielgrzymka do Mekki,
4. post,
5. wyznanie wiary.
Liczę na naj.:*****
47 4 47
2010-02-08T19:10:59+01:00
1. Wyznanie wiary
2. Modlitwa 5 razy dziennie z twarzą zwróconą w kierunku Mekki.
3. Jałmużna
4. Post (ramadan)
5. Pielgrzymka do Mekki (przynajmniej raz w życiu)
26 4 26