Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T19:07:26+01:00
D - pokoje dwuosobowe
t- pokoje trzyosobowe

d + t = 29 | * (-2)
2d + 3t = 70
-2d - 2t = - 58
2d + 3t = 70
1t = 12 | :1
t = 12
d + 12 = 29
d = 17

Odp.: Pokoi dwuosobowych jest 17, a trzyosobowych 12.
;))
1 5 1
2010-02-08T19:11:08+01:00
X- ilość pokoi dwuosobowych
y- ilość pokoi trzyosobowych

x+y=29/ (*-2)
3y+2x=70

-2x-2y=-58
2x+3y=70
dodaje równania
y=12
x=17
1 5 1
2010-02-08T19:20:31+01:00
Pokój dwuosobowy pokój trzyosobowy
20 9 20*2+9*3=40+27=67 -nie zgodne
z warunkami
zadania

18 11 18*2+11*3=36+33=69 -nie zgodne
z warunkami
zadania

17 12 17*2+12*3=34+36=70 - zgodne
z warunkami
zadania

Spróbój to zrobić metodą prób i błędów ^
1 5 1