!!!
DAM NAJLEPSZĄ!!!
!!!

Potrzebuje słówek po polsku i angielsku (takiego jakby słowniczka)
w kategoriach:
-język potoczny
-skróty sms'owe

Przykład z kategorii potocznej:
Fajnie - Cool
itp.
Przynajmniej po 10-15 słówek!

Z góry dzięki


Jeśli nie znajdziecie po angielsku to chociaż po polsku ale wtedy min 20

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • fe93
  • Rozwiązujący
2010-02-08T19:14:57+01:00
Język potoczny:
all right - w porządku
as clear as day - jasne jak słońce
at first sight - na pierwszy rzut oka
at that - na dodatek
batter late than never - lepiej późno niż wcale
black sheep - czarna owca
cold feet - zajęcze serce
dirty work - brudna robota
for one thing - przede wszystkim
in any case - tak czy inaczej
in black and white - czrno na białym
in no case - w żadnym wypadku
like that - w taki sposób
many a time - wiele razy
old wives tale - babskie gadanie
tell me another - nie żartuj ze mnie
there's sth in the wind - coś się szykuje

Więcej nie znam, ale te może się przydadzą ;))


2010-02-08T19:28:44+01:00
Potoczny
whatever - nieważne
totally awesome - totalnie super
damn it - kurde
pics - zdjęcia
yum - pycha
amazing - niesamowite
way too - zbyt
o gush - o cholera, o kurde
cute - słodki
DUH - no jasne
Oh hell no - oczywiście, że nie
no way - nie ma mowy, nie ma takiej możliwości
lovely - śliczny
yuck - ohyda
bluh - fuj



skróty
u - you
y - why
em - them
wat - what
r - are
nvm - never mind
lol - laugh out loud
omg - oh my god
lmao - laughing my ass off
ya - you
lov - love
thx - thanks
ty - thank you
orig - orginal
fav - favourite
4 - for
kinda - kind of
wtf? - what the fuck?
wanna - want to
cya - do zobaczenia
dunno - don't know
2 - to, too