Odpowiedzi

2010-02-08T19:08:45+01:00
Cool - w dzisiejszych czasach w polsce oznacza to fajne . .
radio
tenis
golf
to są słówka które są takie same w polskim i angielksim .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T19:13:30+01:00
Cool
radio
tenis
golf
blond
desk
do
flag
pass
sofa
2010-02-08T20:20:39+01:00
1 kayak
2 radio
3 police
4 map
5 compass
6 ocean
7 bus
8 tulip
9 continent
10 camera
11 Mars
12 CD-ROM
13 sport
14 perfect
15 stop
16 taxi
17 America
18 hamburger
19 computer
20 farmer
21 captain
22 astronaut
23 artist
24 university
25 tropical
26 magician
27 official
28 surfing
29 secret
30 alarm
31 Europe
32 igloo
33 number
34 market
35 film

Na wszelki wypadek napisałam więcej licze na naj :) !