Odpowiedzi

2010-02-08T19:09:31+01:00
Wszechmogący
wszystkowidzacy
miłosierny
zbawiciel
wszystkowiedzacy
wszechpotęzny
nieśmiertelny
sprawiedliwy
niepojety rozumem
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T19:11:10+01:00
Stworzyciel
Władca
Ojciec
Pan wszechświata
Sędzia
Pasterz
Najwyższy byt
Duch
Artysta
2010-02-08T19:13:57+01:00
OJCIEC NARODU
WSZECHMOGOACY
PAN ŚWIATA
BÓG BÓSTW POGAŃSKICH
WSZYSTKOWIDZĄCY
WSZEDZIEŻYJĄCY
STWÓRCA
WYBAWICIEL
NASZ OJCJIEC
1 5 1