W twojej szkole odbędzie się wystawa rysunków o tematyce biblijnej , zorganizowana przez koło plastyczne . napisz zawiadomienie , w którym zachęcisz uczniów do przyniesienia swoich prac . możesz skorzystać z podanych w ramce wyrażeń i zwrotów [ zawiadamiam , odbędzie się , zostaną zgromadzone , w związku z tym , do pracowni plastycznej ,zachęcamy do udziału , należy dostarczyć do dnia ]

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T19:25:51+01:00

Zawiadomienie!!!

Zawiadamiamy , że w dniu 12.02.2010 (piątek) o godzi.12.20 odbedzie się wystawa rysunków plastycznych o tematyce Biblijnej .Wszystkich chętnych zapraszamy do zgłoszenia swoich prac w klasie nr.20 do dnia 11.02.10r.Njładniejsze prace zostaną wynagrodzone .


Organizatorzy:
...................
....................
2010-02-08T19:27:34+01:00
Zawiadomienie
dnia 23 stycznia bierzacego roku odbedzie sie wystawa rysunkow o tematyce biblijnej zorganizowana przez kolo...Wszystkich chetnych zachecamy do udzialu w wystawie,poniewz 3 najlepsze prace zostana nagrodzone. wszystkie prace zostana zgromadzone na auli naszej szkoly. Prace nalezy skladac w pracowni plastycznej do dnia 20 stycznia bierzacego roku
organizatorzy kolo plastyczne
4 4 4