Wpisz literę P obok zdań prawdziwych i F obok fałszywych:
1)Segmentacja ciała dżdżownicy dotyczy tylko budowy zewnętrznej.
2)Szczecinki znajdujące się na ciele dżdżownicy ułatwiają jej poruszanie się w glebie.
3)U dżdżownicy występuje rozwój prosty.
4)Dżdżownica wykazuje duże zdolności regeneracyjne.
5)Dżdżownica ma zamknięty układ krwionośny.
6)Narządem wymiany gazowej dżdżownicy są skrzela.

2

Odpowiedzi

2010-02-08T19:08:36+01:00
1)F
2)P
3)F
4)P
5)F
6)P
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T19:09:22+01:00
1. F
2. P
3. P
4. P
5. P
6. F


; p

Pozdrawiam ; **
3 3 3