Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T19:10:27+01:00
Liść ma silnie rozwiniętą powierzchnię kontaktu ze środowiskiem. Jego struktura wewnętrzna odznacza się dużą zmiennością w zależności od warunków, w jakich żyje roślina. Budują go trzy tkanki: okrywająca, miękiszowa i przewodzące.
2010-02-08T19:15:15+01:00
2, Tkanka wzmacniajaca , drewno , łyko , aparaty szparkowe , skórka górna, miękisz palisadowy, miękisz gąbczasty , skórka dolna
2 4 2