Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T19:11:14+01:00
Siła oddziaływań grawitacyjnych pomiędzy dwoma ciałami zależy tylko od mas tych dwóch ciał i odległości między nimi, ponieważ siła ta dotyczy tylko tych dwóch ciał. Na wartość siły nie ma znaczenia pole grawitacyjne pochodzące od innego obiektu (Ziemi czy Jowisza). Dlatego oba ciała będą się przyciągać z taką samą siłą na Ziemi i Jowiszu.
2010-02-08T19:13:30+01:00
Ciało o masie 100 kg spadnie szybciej poniewaz jest wieksze przyciaganie na Ziemi.