Odpowiedzi

2009-10-10T14:28:13+02:00
1min = 15 * 1/3l
1min = 5l

x = 1000l
x = 1000l/5l
x = 200 min
200min = 3h 20min

Żeby napełnić butelki tysiącem litrów napoju potrzeba 3 godzin i 20 minut.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-10T16:31:06+02:00
15*⅓=5 litrów

1 minuta------5 litrów
x minut--------1000litrów

5*x=1*1000
5*x=1000|:5
x=1000:5
x=200 minut=3 godziny 20 minut

Odp.Na napełnienie takich butelek tysiącem litrów napoju potrzeba 3 godzin i 20 minut.