Odpowiedzi

2010-02-08T19:10:41+01:00
Serdecznie zapraszam na zabawe, ktora odbedzie sie w ...... o godzinie ...... dnia ....

........(podpis)
2010-02-08T19:11:31+01:00
Zaproszenie
Serdecznie zapraszam Cię na imprezę, która odbędzie się [gdzie] od godziny ... do [lub do rana, do upadłego itp] .
Mile widziany dobru humor i uśmiech ;)

LadyScary ; ]]
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T19:12:18+01:00
Serdecznie zapraszam na zabawę, która odbędzie się dnia..........
w .......... Mile widziani wszyscy miłośnicy dobrej zabawy. Zabawa do białego rana. Przygrywać nam będzie zespół........
Wstęp wolny:):)