Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T19:20:52+01:00
Wiec trzeba podzielic liczbe ksiazek w bibliotece przez liczbe ksiazek na regale .te mniejsze regaly zmiesci sie ich 32 sztuki a koszty sa 12448zl
w przypadku wiekszych regalow zmiesci sie ich 27szt a koszt za calosc wyn 16956zl
  • mmmo
  • Rozwiązujący
2010-02-08T19:28:04+01:00
Potrzeba kupić 32 regały
389-jeden regał
32 razy 389=12448 zł.
odp. biblioteka może kupić 32 regały i zapłaci 12448 zł.