Odpowiedzi

2010-02-08T19:12:03+01:00
Trzeba obliczyć obwód lodowiska.

52*2 + 18*2 = 104 + 36 = 140m

A teraz obliczyć ilość przejazdów i ich długość:
140*7 = 980 metrów

Leszek nie przejechal jeszcze kilometra, przejechał dopiero 980 metrow.
21 4 21
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T19:12:06+01:00
52*2 +18*2=104+36=140 m-obwód lodowiska
140m*7=980 m
1km=1000m
1000m-980m=20m
Odp: Nie przejechał kilometra ponieważ 1km=1000m a on przejechał 980m


myśle ze pomoglam!! ;p
34 4 34
dzienki
Komentarz został usunięty
dzięki !!!!!!
dzięki
Dzieki :D
2010-02-08T19:12:52+01:00
52*2 + 18*2= 104 + 36= 140m(obwód boiska)

7*140=980(przejechane metry przez Leszka)

odp: Leszek nie przejechał kilometra.
14 4 14