Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-08T19:12:42+01:00
Oryginalność dedykacji w książce pt. "Mały Książe" polega na tym iż mimo dziecięcemu zabarwieniu utworu jest tytułowana także dorosłym. Książka zawiera w sobie wiele opisów głębokich prawd życiowych jak i moralnych o których często zapominamy, a nie powinniśmy. Niestety osobom którym należy o nich przypomnieć są nie dzieci, a dorośli którzy często zapatrzeni na siebie i własną karierę zawodową zapominają o rzeczach najważniejszych takich jak miłość, przyjaźń oraz odpowiedzialność za drugiego człowieka.



pozdrawiam i całusa zostawiam!;)

liczę na naj!;)
16 3 16
2010-02-08T19:16:25+01:00
Autor Małego Księcia dedykuję książkę swojemu przyjacielowi.
A ponieważ książka jest dla dzieci dedykuje ją przyjacielowi jak był dzieckiem .
6 4 6
2010-02-08T19:18:01+01:00
Oryginalność dedykacji w "Małym Księciu" polega na tym, że pochodzi od serca autora. Nie jest to klasyczna dedykacja "dla Kasi z okazji urodzin" tylko szczera i prawdziwa, napisana zgodnie z uczuciami autora. "Mały Książę" to specyficzna książka. Z pozoru bajka, lecz po odczytaniu wielu przenośni opowieść dla pędzących wciąż dorosłych. Dedykacja to swoisty wstęp do krainy którą opisał autor. Ma na celu już od samego początku zwrócić uwagę dorosłego czytelnika, zmuszając go do refleksji i przemyśleń.

Mam nadzieję że się podoba. Eh :P
Pozdrawiam serdecznie :)
13 4 13