Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-10T16:40:56+02:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
C2H4

C=12u
H=1u

C=2x12u=24u
H=4x1u=4u
C:H
24u:4u
odp: stosunek 6:1
60 4 60
2009-10-10T16:41:07+02:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
C2H4 - eten
2*mC/4mH
2*12/4*1
24/4
6/1
6:1
Stosunek masowy wynosi 6:1
28 3 28