Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-08T19:18:50+01:00
W jakim miesiącu obchodzimy walentynki - Lutym
w jakim dniu obchodzimy walentynki 14
od jakiego imienia są walentynki- Walenty
temat walentynek - miłość
walentynki inaczej ... - dzień zakochanych
Walenty jest - święty
symbol walentynek - serce
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T19:23:00+01:00
1. Patron walentynek (Walenty)
2. Aniołek z łukiem i strzałami (amor)
3. Walentynki obchodzimy 14 ..... (lutego)
4. Symbol walentynek (serce)
5. Chłopak + ...... = para (dziewczyna)
6. W szkole - .... walentynkowa (poczta)
7. Walentynki to dzień ....... (zakochanych)
8. Np. romantyczny spacer (randka)
9. Najpiękniejsze walentynkowe słowo (kocham)
10. Pluszowy prezent (misiek)

Mam nadzieję, że pomogłam :)

P.S. Hasło = walentynki
18 4 18