Przetłumacz na polski:
Wie ich im Film sagte, möchte ich gern Film - Regisseurin werden - aber ab ich das wirklich schaffe, weiss ich natürlich nich.

i

Stadtteil, in dem ich wohne, ist super nachbarn, die aus der ganzen Welt kommen


* jeżeli odp będzie tłumaczona w tłumaczu Google zgłoszę jako błędną

Pliss szybko

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T19:18:18+01:00
Jak juz mówiłam w filmie, bardzo chce zostać rezyserem, ale czy naprawdę mi sie uda , tego jeszcze nie wiem.

Osiedle , na ktorym mieszkam , sa wspaniałi ludzie, ktorrzy pochodza z całego świata.
2010-02-08T21:21:19+01:00
Ak juz mówiłam w filmie, bardzo chce zostać rezyserem, ale czy naprawdę mi sie uda , tego jeszcze nie wiem.

Osiedle , na ktorym mieszkam , sa wspaniałi ludzie, ktorrzy pochodza z całego świata.