Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T19:18:25+01:00
A)będących pożywieniem człowieka
Kapusta
Sałata
marchewka
pietruszka
ziemniaki
b)będącym surowcem do wyrobu odzieży
len
konopie
bawełna
c)będącym surowcem do wyboru leków
rumianek
szałwia
mięta
d)rosnących w parkach lub ogrodach
róża
brzoza
dąb
jałowiec
2010-02-08T19:20:21+01:00
A)marchew,burak,ogórek
b)len,bawełna,juta
c)krwawnik,mniszek lekarski,aloes
d)róża,hortensja,dalia
1 1 1
2010-02-08T19:21:59+01:00
A) marchew , pietruszka , pomidory
b) len , kokos , konopia
c) aloes , mak lekarski , gorczyca czarna
d) przebiśnieg , groszek wiosenny , gwiazdnica wielokwiatowa