Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-08T19:24:47+01:00
7/34:2i3/7=7/34:7/34=7/34x7/17=49/578
20:1/5=20/1:1/5=20/1x5/1=100/1=100



pozdrawiam i całusa zostawiam!;)

liczę na naj!;)
2010-02-08T19:44:38+01:00
7/34 : 2 i 3/7 = 7/34 : 17/7 = 7/34 * 7/17 = 49/578

20: 1/5 = 20*5/1 = 100
2010-02-08T23:57:37+01:00
7/34:2i3/7= 7/34 : 17/7 = 7/34 * 7/17 = 49/578
20:1/5=20 * 5/1 =100