Odpowiedzi

2010-02-08T19:25:20+01:00
4(x + 5) > 5(x + 4)
4x + 20 > 5x +20
-x>0
x<0

0,5x + 1 > 2(3 - x)
0,5x +1 > 6 -2x
2,5x > 5
x>2

0,2x - 0,3 < 0,2x
-0,3<0
0,3<0
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T19:26:30+01:00
A)
x+2-6≥0
x≥4

b)
x+2>12-4x
5x>10
x>2

c)
4x+20>5x+20
x<0

d)
-3<0 rownanie sprzeczne
a ) - masz zle :) no ma byc : x≥ 8 spr. 8+4/2 - 6 = 0 :))
2010-02-08T19:31:59+01:00
x + 4/2 - 6 ≥ 0 / *2
2x +4 - 12 ≥ 0
2x ≥ 12 - 4
2x ≥ 8 / : 2
x ≥ 4

0,5x +1 > 2 (3 - x )
0,5x +1 > 6 -2x
0,5x + 2x > 6-1
2,5x > 5 / : 2,5
x > 2


4(x+5) > 5(x+4)
4x +20 > 5x + 20
4x - 5x > 20 - 20
-1x > 0 / : (-1)
x < 0