Odpowiedzi

2010-02-08T19:18:42+01:00
Pan tadeusz jest epopeja narodowa poniewaz kazdy ja zna kazdy ma ja przeczytac w szkole jest bardzo dobrze napisana{jest dla kazdego}
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T19:22:25+01:00
-akcja dzieje się w ważnym okresie dziejowym
-bogate tło obyczajowe,realizm przedstawienia tematu
-odzwierciedlenie życia społeczeństwa
-bohater jednostkowy (ks.Robak)
-losy bohaterów są związane z życiem narodu
-narrator wszechwiedzący i wszechobecny
-dygresje autorskie
;))