NIE UMIESZ TO NIE RÓB !!

Pan Bolek malował samodzielnie pewien pokój przez 6 godzin. Gdyby ten pokój malował wspólnie z panem Julianem zajęłoby im to 5 godzin. Ile godzin potrzebowałby Pan Julian na samodzielne pomalowanie tego pokoju.?

Poproszę o dokładne obliczenia ;D
Za dobrą odpowiedź daję naj ..
Nie liczy się kto szybszy :))

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T19:37:40+01:00
W ciągu 5h Bolek zrobił tyle samo co Julian w 1h

wiec

Jeśli Julian malowałby sam pokoj to zajeło by mu to 1h*5h*6h=30h

ponieważ robił to 5 razy wolniej niż Bolek ;)
2010-02-08T20:56:56+01:00
6-5=1
6×5=30h
Julianowi zajęłoby to 30 godzin.