Przetłumaczyć tekst. Prosze pilne na jutro
P.Guten tag. Herr Doktor.
A. Hallo Axel, du siehst blass aus. Was felht dir.?
P. Seit zwie Tagen Fuhle ich mich nicht so wohl. Ich habe schnupfen und husten und es ist mir immer kalt. ch bin wohl erkaltet.
A. Was tut dir weh.?
P Ich habe Kopfschmerzen und der Haks tut mir weh.
A.Hast du Fiebier.?
P. Ja 38,h Grad.
A. Ich muss dich untersuchen. Zieh dich aus! Tief einat,men.!@ Und wieder aus.! Na gut offne jetzzt den Mund und sag A.! Dein Hals ist stark gerotet. Du kannst dich anziehen. Du hast leider eine Grippe. Ich verschribe dir einige Mdikament.
P. Wie oft soll ich sie nehme.?
A. Dreimal taglich... Ich schribe dir alles auf. Und du musst eine Woche im Bett bleiben.

Z góry dziekuje ;0

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-08T19:35:29+01:00
- Dzień dobry Panie doktorze.
- Cześć, Alex. Wyglądasz blado. Co Ci dolega?
- Od dwóch dni nie czuję się dobrze. Mam katar i kaszel i jest mi wciąż zimno.
- Co Ci dolega?
- Mam bóle głowy i.. (chyba miało być "Hals"?) ... gardło mi dolega (gardło mnie boli).
- Masz gorączkę?
- Tak, 38 stopni.
- Muszę Cię zbadać. Rozbierz się. Głęboko oddychaj. Dobrze, teraz otwórz usta i powiedz A. Twoje gardło jest bardzo/mocno czerwone. Możesz się ubrać. Niestety masz grypę. P
przepiszę Ci kilka leków.
- Jak często powinienem je brać?
- Trzy razy dziennie. Zapiszę Ci wszystko. Musisz zostać tydzień w łóżku.
2010-02-08T19:38:52+01:00
P. Dzien dobry panie doktorze
a. czesc Axel usiąć. dobrze sie czujesz???
p. pd 2 tygodni źle się czuje. mam katar i kaszel i jest mi zimno.
a. boli cie coś????
p. boli mnie głowa i gardło
a. masz gorączkę?
p. tak 38 stopni
a. musze cie zbadać. rozbierz się. głęboko odetchnij. no dobrze teraz otwórz usta i powiedz Aaa... twoje gardło jest mocno zaczerwienione. możesz teraz się ubrać. masz grypę. przepisze ci lekarstwa.
p. jak czesto powinienem je brać???
a. trzy dziennie. zapisałem tobie juz wszystko. a musisz leżec przez tydzien w łóżku.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T20:08:07+01:00
P. Dzień dobry. Doktorze.
A. Cześć Axel, wyglądasz blado. Co ci dolega?
P. Od dwóch wielki dni, nie czuję się tak dobrze. Mam kaszel i jest mi zimno. ch'm prawdopodobnie przeziębienie.
A. Co boli ?
P Mam ból głowy i gardło mnie boli.
A. Czy masz gorączkę.?
P: Tak, 38 stopni.
A. Muszę zbadać cię. Zdejmij swoje ubrania!Głęboko oddychaj. Dobrze Frank teraz otwórz usta i powiedz A.! Twoja szyja jest silnie czerwone. Możesz się ubrać. Niestety, masz grypę. Przepiszę ci kilka lekarstw.
P. Jak często należy brać.?
A. trzy razy na dobę ... zapisałem wszystko. I masz jeden tydzień w łóżku.