Czy mój wygląd będzie podobny do emo jeżeli:
-założe czarne dżinsy podwinięte kilka razy a pod to podkolanówki i tramki
-Fryzura:Aksamitny brąz,bląd pasemka
-Biało czarna bluzka z dekoldem pod to czrny golf,a na to różową bluzkę
-makijaż,czarne paznokcie,kolczyki,naszyjniki,branzoletki.
Proszę o szybkie odpowiedzi to dam naj...

3

Odpowiedzi

2010-02-08T19:21:28+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T19:22:53+01:00
No jasne że tak a co do podkolanówek to załóż kabaretki (czarne) !
Będzię cudnie wyglądać !
2010-02-08T19:23:03+01:00
Tak w takim stroju będziesz bardzo wiarygodnie przypominać emo ale ja wyrzucił bym różową koszulkę i zastąpił czerwoną. Mam nadzieję że pomogłem.