Odpowiedzi

2010-02-08T19:24:18+01:00
Postacie : Julia Kapuleti, Romeo Monteki, Pan i Pani Monteki, Pani i Pani Kapuleti, Książe Werony, Parys, Tybalt, Merkucjo, Benwolio, Ojciec Laurenty, Marta
Miejsce akcji : Werona a w IV akcie Mantua. Dzieje się to w XVI wiecznej Anglii
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T19:25:20+01:00
1. Postacie:
* Julia Capuletti - córka Capulettich
* Romeo Montecchi - syn Montecchich
* Marta - opiekunka i powiernica Julii
* Montecchi i Capuletti - głowy dwóch zwaśnionych rodów
* Pani Montecchi - małżonka Montecchiego
* Pani Capuletti - małżonka Capulettiego
* Escalus - książę panujący w Weronie
* Parys - młody hrabia, szlachetnego rodu, krewny księcia
* Capuletti II - stryjeczny brat Capulettiego
* Merkucjo - krewny księcia, przyjaciel Romea
* Benvolio - synowiec Montecchiego, przyjaciel Romea
* Tybalt - krewny Pani Capuletti
* Ojciec Laurenty/Brat Wawrzyniec[14] - franciszkanin
* Brat Jan - franciszkanin
* Baltazar - służący Romea
* Samson i Grzegorz - słudzy Capulettiego
* Abraham - sługa Montecchiego
* Aptekarz
* Trzech muzykantów
* Paź Parysa
* Piotr - sługa Marty
* Dowódca warty
* Mieszczanie, Panie i Panowie z obu rodzin, goście balowi w maskach, służba
2. Miejsce akcji: Rzecz dzieje się w Weronie i Mantui.
3. Romeo i Julia poznali się na balu, a śmierć to, że Julia zmarła, po tym jak niby Romeo zmarł (zażył specjalną miksturę), a gdy on się obudził i zobaczył że Julia umarła to i on popełnił samobójstwo.
9 2 9
2010-02-08T19:49:09+01:00
1. wszystkie postacie w Romeo i Julia :
-Eskalus - książę panujący w Weronie
-Parys - krewny księcia
-Montekio
-Kapulet
-Starzec - stryjeczny brat Kapuleta
-Romeo - syn montekiego
-Merkucjo - krewny księcia, przyjaciel Romea
-Benwolio - synowiec Montekiego, przyjaciel Romea
Tybalt - krewny pani kapulet
Laurenty ojciec franciszkanin
Jan - brat tegoż zgromadzenia
Baltazar - służący Romea
Samson i Grzegorz - słudzy kapuleta
Abraham - służący Montekiego
aptekarz
trzech muzykantów
Paź Parysa
Piotr
Dowódca warty
Pani Montekio - małżonka Montekiego
Pani Kapulet - małżonka Kapuleta
Julia - córka kapuletów
Marta - mamka Juli
2. miejsc akcji :
Werona, plac publiczny
3. Poznali się na balu maskowym wydanym przez rodziców Julii.
Śmierć Romea i Julii :
Julia wypiła coś żeby wszyscy myśleli, że nie żyje lecz Romeo dowiedział się, że się zabiła. Wtedy Romeo wypił truciznę - zabijając się; gdy Julia obudziła się koło jego boku spostrzegła, że sie zabił więc teraz naprawdę się zabiła.
6 3 6