Odpowiedzi

2010-02-08T19:27:20+01:00
Mam kota,i jestem szczęśliwa że go mam. Mój kot uwielbia gonić za myszmi, oraz szukać jedzenia. Nikt nie wie, że mój kot jets przygarnięty. Wszystkie psy się go boją ponieważ jest on groźny. Potrafi bardzo mocno drapać, bo ma długie pazury. Zawsze za mną biega, gdy idę na zakupy. Uwielbia jeść ser i mięsą. Najbardziej lubi kitikat, i czasem jada chrupki dla psów. Kocham go, i nie zamieniłabym go na żadnego innego. On jest najlepszym kotem na świecie, oraz najfajniejszym pupilem na ziemi. ;)))
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T19:28:29+01:00
Udawał, że nie słyszy, albo istotnie nie słyszał.
Albo się mylę, albo to nie nasza robota
Słońce świeciło mocno, ale od zachodu nadciągały chmury.
Udawał spokojnego, a wgłębi ducha wrzał gniewem.
Siedzieli blisko nas, więc pewno słyszeli wszystko.
Samochód ten służy do przewozu osób, czyli jest autem osobowym.
Uważam go za szaleńca, i to od dawna.
Jest człowiekiem rozmownym, albo raczej gadułą.
Jestem ciekawa, co dzisiaj się wydarzy.
Kto pierwszy znajdzie mój szalik, dostanie nagrodę.