Odpowiedzi

2010-02-08T19:25:10+01:00
Bardzo prawdopodobne będzie to że będą polowały na siebie "polujący" tzn . np hieny na hieny bo co innego mają jeść jeżeli niczego nie ma . Będa pewnie akty kanibalizmu . mozliwa jest opcja ze powymieraja pewne gatunki zwierzat ale jakies drapieżne wg. mnie beda walczyly o zycie lub smierc :)
4 1 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T19:27:44+01:00
Gdy zmniejszy się ilość organizmów zjadanych, wówczas zmniejszy się również ilość organizmów zjadających, ponieważ nie będą miały się czym żywić. Może to nawet spowodować wyginięcie danego gatunku.