Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T19:28:06+01:00
Wypowiadajac słowa "Nauka jest jak niezmienne morze , im więcej jej pijesz , tym bardziej jesteś spragniony " pan paluszkiewicz miał na myśli to ze jeśli już zacznemy swą edukacje to z czasem coraz chętniej pogłębiamy swa wiedzę.Wiele rzeczy nas wciaga wgłebiamy sie w nie, dociekamy.Człowiek chce poznawać świat i wszystkie jego tajemnice, chce rozwiazywać kolejne niewiadome.
2010-02-08T19:32:12+01:00
Żeromski, ustami nauczyciela Paluszkiewicza,kieruje słowa do Radka: "Nauka jest jak niezmienne morze, im więcej jej pijesz, tym bardziej jesteś spragniony". Oznacza to , iż jeśli zagłębiając się się w naukę, szczególnie w konkretny, interesujący temat, jesteś coraz bardziej ciekawy. Pragniesz wiedzieć więcej i więcej, aby dowiedzieć się wszystkiego i zaspokoić głód wiedzy.