Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T19:28:57+01:00
Czosnek- Azja
pomidor- Ameryka Południowa
pszenica- południowo-zachodniej i środkowej Azji
ziemniaki- Ameryki Południowej (Peru, Boliwia, Kolumbia, Chile)
pelargonia-Afryki Południowej
ryż- Azji
kukurydza-Ameryka Środkowa
kapusta-Azji.
9 4 9
2010-02-08T19:34:46+01:00
Czosnek- uprawiali go już Rzymianie 5 tyś lat temu
pomidor- Meksyk
pszenica-bliski wschód
ziemniaki-Kolumbia
pelargonia-Afryka południowa
ryż-Indie
kukurydza-Meksyk
kapusta-Grecja


9 3 9